📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“İnsanı insan yapan, yüzüne güzellik katan ve onu sevdiren tek şey kalbinin temizliğidir. Yoksa hepimiz aynıyız, etten ve kemikten oluşmuş bedenleriz. Bizi birbirimizden ayıran tek şey kalplerimizin özelliğidir. Eğer temiz ve güzel bir kalbiniz varsa, bu dışınıza yansır. Fakat kararmış, herkesin kötülüğünü isteyen, kıskanç biriyseniz kalbinizin kötülüğü yine yüzünüze yansır. Ve dünyalar güzeli olsanız bile, kalbinizin karanlığı güzelliğinize gölge düşürecektir…”
“Yine de insan bazen çok gariptir.
Yapacağı şeyler üzerine yeminler eder, yine de hiçbirini yapmaz. Asla karşılaşmak istemeyeceğiniz bir aptal gibi görünür!”
“Sizin yaptıklarınız neden başkalarını ilgilendirsin ki?
Siz ve ben birbirimizi yeterince iyi tanıyoruz.
Ayrıca herkesin ilişkisi yalnızca kendisini ilgilendirir…”