Hani olurya biri seni çok derinden kırar affedersin ama kalır içinde bi yerlerde.
Gece uyumadan gelir bazen aklına öylesine düşünürken geldiği olur ya da mutlu bir anın içindeyken, belki boşlukta savrulurken veya aniden bir şeylere dalmışken her neyse işte kalır geçmez o iz. Yürürken seni takip ettiğini düşündüğün ay gibi gelir hep peşinden...