BERİ

BERİ
@beri_47
~ты и я и мы
Gerçek aşk;
Hiç bi' zaman ayrilmayacağiniz anlamina gelmez. Her zaman birbirinize yenilip,tekrar bi' araya geleceğiniz anlamina gelir.
Reklam
"Doğruluk mu? Cesaretlik mi?" Diye sordu,birdenbire. "Cesaret." Diye,mirildandim. "Bana saril."
+Kadınlar,Albay'ım.Bazen çok kıskanıyorum,onları. -Neden,evladım? +Sevince tam seviyorlar. Nefret edince tam ediyorlar. Benim gibi değiller. Her şeyi birazcık yapmıyorlar. Biraz sevgili,biraz baba,biraz koca,biraz insan oldum,Albay'ım. Dört çeyrek oldum,bir tam etmedim.
Sevmek mi?Güvenmek mi?
Birini nasil seviyorduk? Ner'den başliyorduk? İlk önce,seviyor muyduk? Yoksa ilk önce,güveniyor muyduk?
Emin olma duygusunu çok özledim,nereye elimi atsam şüphe.
Reklam