+Kadınlar,Albay'ım.Bazen çok kıskanıyorum,onları.
-Neden,evladım?
+Sevince tam seviyorlar.
Nefret edince tam ediyorlar.
Benim gibi değiller.
Her şeyi birazcık yapmıyorlar.
Biraz sevgili,biraz baba,biraz koca,biraz insan oldum,Albay'ım.
Dört çeyrek oldum,bir tam etmedim.