B€R¡|

B€R¡|
@beril_s
Yaşadığın güzel bir ânı özlemek, insanları özlemekten çok daha zor. Çünkü özlediğin insanı görebilme imkanın varsa görürsün ama o ânı aynı hislerle tekrar yaşamak imkansız.