"Ben..." demişti. "Ateş gibi yanan kalbimin sıcaklığını ne kadar sarf etsem bu soğuk tabakayı ısıtamayacağımı anlıyorum. Adımlarım hiç kimseninkine uymuyor. Herkes beni yolun ortasında bırakıveriyor... Yolun ortasında.. Herkes..."
Bir daha geri dönmemek üzere yıkılıp gidecekler
Ve elbette ki sevgilim, elbet
Dolaşacaktır elini kolunu sallaya sallaya
Dolaşacaktır en güzel elbisesiyle:
İşçi tulumuyla bu güzelim memlekette hürriyet.