Berivan

Berivan
@berivanileri
'Atilla İlhan♡'
İki yüzyıl, üç yüzyıl sonra, yeryüzünde akıl almayacak kadar güzel, şaşırtıcı bir yaşam olacağına inanıyorum. İnsana öyle bir yaşam gerekir. Eğer öyle bir yaşam yoksa, onu ummak, beklemek, hayal etmek, ona hazırlanmak gerek.
Sayfa 20·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zamanla da yavaş yavaş gerileyecek, bu yüz bin kişilik kalabalığın içinde yitip gideceksiniz. Yaşam ezecek, boğacaktır sizi. Ama yine de büsbütün yok olmayacaksınız, mutlaka bir iz bırakacaksınız.
Sayfa 20·Kitabı okudu
Alıntı
Bugün tanık olduğumuz acılar –ki saymakla tükenmez!–yine de toplumun ulaştığı belirli bir ahlaki düzeyi gösterir...
Sayfa 16·Kitabı okudu
Alıntı
İşkence, idam ya da kanlı baskınlar yok bugün. Ama yine de az mı acılar çekiliyor!
Sayfa 16·Kitabı okudu
Alıntı
Evet. Unutulacağız. Yazgımız böyle, elden ne gelir. Bize ciddi, önemli, hem de çok önemli görünen şeyler, gün gelecek unutulacak ya da önemsiz görünecek.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Alıntı