Berivanxanim

Berivanxanim
@berivank11
Kendi halinde
"Gelmiyorsun çünkü gelmeye kendin ihtiyaç duyana kadar bekliyorsun"..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Senin var olduğunu ve senin olduğun yerde bütün öteki şeylerin yok olduğunu anlatmaya çalıştım...
"İnansaydım, Bir ömür beklerdim gelmeni... Ve inan, Saydım, Bir ömür geçti beni sevmeyeli..."
"Milena, sen başkaydın. Hasta bir adamı sevecek kadar hastaydın!"
"Kendimi iyi hissedene kadar, hiç bir şey hissetmek istemiyorum."