Kaybettin güzel kardeşim. Sen haddinden fazla değer verdiğin için kaybettin. Çok sevdiğin için kaybettin. Kıyamadığın için, onun tek bir göz yaşında param parça olduğun için kaybettin. Onsuz yaşayamam dediğin için, o olmazsa olmaz dediğin için kaybettin. O ne yaptı ? Seninle olan şeyleri hiçe sayıp ilk fırsatta başka birisine gitmeyi tercih etti, hemde arkasına bakmadan. Seninle çabalamak, savaşmak yerine kaçıp gitmeyi daha basit buldular. Çok sevenin kaybettiği bir dünya burası.
Kaybettin arkadaşım. O başkasıyla gülerken bile sen onun yanında olduğun için kaybettin. Ona rağmen dik durduğun için kaybettin. Sakın başını öne eğme. Başını öne eğmesi gereken, utanması gereken sen değilsin. O yüzden başını hep dik tut.Yarı yolda bırakan değil, yolun sonuna giden taraf hep sen ol.
Bırak seçtiği ihtimallerde mutlu olsunlar .