Neden kitap okuyorum biliyor musun? Çünkü o satırları okurken etraftaki her şey yok oluyor. Beynimdeki düşünceler yok oluyor. Beni üzen ve içten içe öldüren düşünceler, olaylar yok oluyor. Okuduğum şeyler sanki gerçekmiş gibi beynimde canlanıyor. Sanki oradaki kişi benmişim gibi olayları beynimde yaşıyorum. Birden kendime geliyorum ve gerçek dünyaya geri dönüyorum. Her zaman orada kalmak istesem de. İşte tam o saniyelik anda aklımdan şunlar geçiyor:
'Kitaplar yanımda oldukça en büyük acılara bile dayanabilirim.'