budgicet

budgicet
@berld12
"... çok iyiydim, çok rahattım, ama en iyi anlarımda bile, ben hep hüzünlenirim."
Sayfa 74·Kitabı okudu
Reklam
"Çok tuhaftı! Ağlayamadım; ama ruhum paramparça olmuştu."
Sayfa 72·Kitabı okudu
"Hatıralar mutlu olsun, kederli olsun, hep acı verir"
Sayfa 63·Kitabı okudu
"Düşünüp durursun, kederden sessizce ağlarsın, gözyaşları göğsüne damlar ve yazılı dersler aklından uçup gider. Yarınki derse hazırlanamazsın ..."
Sayfa 46·Kitabı okudu
"fısıldamaya bile cesaret edemiyordum ..."
Sayfa 46·Kitabı okudu
Reklam