budgicet

budgicet
@berld12
"Yürümek ne güzel bir kaçış hatta reddediş biçimiydi."
Sayfa 153·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Kimse yaşadığı cehennemi bir diğerine duyuramıyordu. 'Cehennem acı çektiğimizi kimselerin duymaması dehşetidir.' "
Sayfa 153·Kitabı okudu
"Bazen kalabalıkta duruyor; hızla gelip geçen insanların bu anlamsız telaşlarına akıl erdirmeye çalışıyordu. Nereye idi bu gidiş, sormak istiyordu."
Sayfa 152·Kitabı okudu
"Bu gitmeler bir kaçıştı. Kurallardan, tekrarlardan, bitmek tükenmek bilmeyen beklentilerden uzaklaştığını düşünüp hafifliyordu."
Sayfa 152·Kitabı okudu
" Aşk böyle bir şeydi demek ki. O güne kadar hiç tanımadığı, görmediği, bilmediği bir insanda kendini kaybetmişti. Kaybolmamıştı o, o kendini kaybetmişti. ... 'Aşk, vazgeçmektir.' "
Sayfa 137·Kitabı okudu