Yazın bisiklet sürmeyi, kışın yürüyüş yapmayı, karikatür dergilerini, Doctor Who ve Gumball izlemeyi, Van Gogh’un Yıldızlı Gecesini, bunların yanı sıra çay içmeyi çok severim.
-Sence bu yarasa seni çok seviyor mu?
-Sevmez olur mu..
-Yürekten mi seviyor?
-Kesinlikle.
-Öyleyse geleceğine emin olabilirsin. Biraz gecikebilir, ama bir gün mutlaka seni bulacaktır.
-N'oldu Zeze?
-Hiç. Şarkı söylüyordum.
-Şarkı mı?
-Evet.
-Demek ki kulaklarım sağır olmuş.
Acaba insanın içinden de şarkı söyleyebildiğini bilmiyor olabilir miydi? Sesimi çıkarmadım. Bilmiyorsa benden öğrenecek değildi.