berna

berna
@bernayalcin
Öğrenci
İstanbul
6 Eylül
60 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
-Sana ne oldu? Sensiz yaşayamam. -Yaşarsın. Herkes herkessiz yaşayabilir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşam, şimdi ancak kavranılması ve anlaşılması gereken; oysa yaşanması, gerçeğine inilmesi ilerideki yıllara atılan bir yabancı öğe gibi önümüze getirilmiş.
Bu romanlar, yaşadığımız dünyayla ne kadar bağdaşıyor.
Anlatamayacağım. Bu insanlar “Guguk Kuşu” filmini de, Napolyon’un yaşam öyküsü filmini de, limana yanaşan beyaz bir yolcu gemisini de, vitrinlerdeki yeni sonbahar giysilerini de aynı gözlerle seyredebiliyorlarsa, elimden ne gelir?
Süren, akan yaşamın içinde bulunmak ne büyük bir coşku!