Öncelikle belirtmeliyim ki tamamen felsefi bir kitap. Felsefi düşüncenin bütün kuramlarını içerdiği için okurken sizi yavaşlatıyor. Durup düşündüğüm satırlar çoğunlukta.. Okuyup araştıran, eleştiren ve tartışan her bireyin seveceği bir kitap.
Herkes bir gün Nietzsche okumalı..
"Dostum, kaç kendi yalnızlığına! Seni büyük adamların sesleri yüzünden şaşkına dönmüş; küçüklerin sivri dikenleriyle didiklenmiş olarak görüyorum. Orman ve kaya bilgece sessiz kalmaya layıktır. Aynı şey sevdiğin geniş dallı ağaç için de geçerlidir. Deniz kenarında sessizce durmaktadır .."