Düz okur geçerdim diye düşünüyordum. İçten bir şekilde yaraladı. Bilim kurgu gibi dursa da gerçeklerden çok fazla öğe barındırıyor. Okuyunca düşündüren bir çizgi roman.
Bir yıldır okuduğum şakasız en iyi kitaptı. Bir kitap anca kendini bu kadar anlatabilirdi zaten. Bir şey dememe gerek yok.
OLAĞANÜSTÜ
SIRADIŞI ve
MÜKEMMEL bir kitap