Araba kullanmak için ehliyet alınıyor, doktorluk, avukatlık yapmak için diploma isteniyor, herhangi bir iş yeri için ruhsat belgesi şart koşuluyor, berber falan olmak için kalfalık, ustalık belgesi gerekiyor da , ana baba olabilmek için neden hiçbir yeterlilik belgesine gerek duyulmuyor ?