Gerçekten okurken en çok üzüldüğüm karakterlerden biriydi Toru. Tokyo'da hayatta kalmaya çalışan bir gençti okuduğum. Etrafında hiç iyi bir şey olmuyordu. Bencil bir kız arkadaşın varlığına rağmen yapayalnızdı. Suçu yok muydu? Elbet vardı. Ama, işte bir 'ama' da vardı. Toru Vatanabe, seni unutmayacağımı bilmeni isterim.
Öncelikle kesinlikle ama kesinlikle kitabının da okunması gerektiğini söylemek istiyorum. Çizgi roman cidden çok hoş. Anne Frank'ın hikayesini ilk kitapla, çizgi romanla, okudum ve gerçekten etkilendiğimi söyleyebilirim. Herkesin cümlelerini, herkesin ağzından okuyor gibi olmak bir nevi hoşuma gitti. Bence bu konu çok iyi yansıtılmış ve herkesin farkında olması gereken bir konu. Tavsiye ederim.