b e s t e

b e s t e
@besttege
“Kim bilir? Ve ne demektir ölüm? Belki insanın yüz duygusu var da, insan öldüğünde bunlardan bizim tanıdığımız beş tanesi ölmektedir de, öteki doksan beş tanesi kalmaktadır.”
Sayfa 44 - trofimov·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Konuşabileceğim kimse yok… Hep yalnızım, yalnız, hiç kimsem yok… Kimim ben, neden varım, belli değil…
Sayfa 33 - şarlotta·Kitabı okudu
Alıntı
“Canım öyle konuşmak istiyor ki. Ama kiminle konuşacaksın… Kimsem yok.”
Sayfa 32 - şarlotta·Kitabı okudu
Alıntı
“Eğer bir hastalığa karşı çok fazla tedavi öneriliyorsa, bu hastalığın tedavisi yok demektir. Düşünüyorum, kafamı çatlatıyorum, bir sürü çare geliyor aklıma, bir sürü. Ama bu, doğru dürüst tek bir çare yok demektir.”
Sayfa 26 - gayev·Kitabı okudu
Alıntı
“Ümidimi hiçbir zaman yitirmem ben. Her şey bitti, mahvoldum artık diye düşündüğüm bir sırada… Bir de bakmışsın yarın öbür gün bir şeyler daha oluverir.”
Sayfa 21 - pişçik·Kitabı okudu
Alıntı