muhammed

muhammed
@beteuse
Ama bu hayatta hiçbir şey uzun sürmez; ikinci kez duyduğu mutluluk da, ilkine oranla pek cansızdı. Üçüncü kez duyacağı mutluluk biraz daha zayıflayacak, en sonunda da yok olup gidecekti. O da eski ruh hâline dönecekti, tıpkı taşların suda sektirilmesiyle oluşan halkaların bir süre sonra kaybolması gibi...
Sayfa 69·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bu kırıcı sözlerinizden sonra size söyleyecek bir şeyim yok."
Sayfa 65·Kitabı okudu
Beni anlamak istemiyorlar, görmüyorlar, dinlemiyorlar.
Sayfa 40·Kitabı okudu
"Fikrimce insanın duygu ve düşüncelerini, izlenimlerini başkalarıyla paylaşması hayatta olabilecek en güzel şeydir."
Sayfa 20·Kitabı okudu
Zamanın çoğunu oturarak geçirdim.
Sayfa 20·Kitabı okudu