rushw

rushw
@bethinkiztk

rushw

, bir kitap okudu
10/10
·408 syf.··
Beğendi
·
2023 5. kitabı
Kim Liggett
8.9/10 · 1.711 okunma
Reklam
10/10
·408 syf.··
Beğendi
·
2023 5. kitabı
Erdem yılı... Benim için o kadar garipti ki. Kitabı sevdiğimden emin değilim fakat sevmediğimden de bir o kadar emin değilim. Bende garip hisler uyandıran bir kitaptı ve her şeye rağmen bağlandığımı hissediyorum. Anlatımı biraz karışıktı çoğu sahnede nasıl yani diyerek anlamaz bir ifadeyle sayfalara baktığımı bilirim. Gerçekten etkisi büyük bir kitaptı. Konusuna gelecek olursak. 16 yaşına gelmiş her kız içlerinde sihir barındırdıkları düşüncesi ile erdem yılına yollanıyor. 16 yıl boyunca kaldıkları kasaba dışında, çok uzaklarda ki bir alanda, sözde sihirlerinden arınmak için yollanıyorlar. Burada bir yıl boyunca önce sihirlerini hissedip ardından bundan kurtulmak için kendilerini çeşitli eziyetleri çekmeye gönüllü olarak acı çekiyorlar. Tabi asıl kızımız diğerleri gibi değil. O tüm bunları, şuanda olan herşeyi değiştirme inancıyla hayatta kalmaya çalışıyor. Tek kitap olduğundan emin değilim sonunda son yazmıyordu ve zaten ucu açık bitmişti. Kendimi böyle umutlandırıyormuşum gibi hissediyorum ama yinede böyle bir sonu haketmediklerini düşünüyorum. Özellikle Ryker'in tekrar geri geldiği ve tüm bu erdem yılı saçmalıklarına sebep olan herkesin cezasını çektiği ikinci bir kitap için herşeyimi verebilirim.
Erdem YılıKim Liggett · Yabancı Yayınları · 20221,711 okunma
"Bana cenneti anlat öğleye... Nasıl bir yer?" "Cennet dediğin ağaç evdeki bir oğlan, soğuk elleri ve sıcak kalbiyle."
Sayfa 295·Kitabı okudu
"Kalabalığı taradığım sırada, kadınların pancarla boyanmış keten giysiler giyerken genç kızların hepsinin ham ketenden yapılmış önlükler giydiğini farkettim. Bizim kırmızı kurdelelerimizi anımsattı bana. Belki kadınların kanadığını işaret ediyordu bu giysiler... hizmete hazır olduklarını."
Sayfa 73·Kitabı okudu
"Ama hepimiz geri dönemeyeceğiz... tek parça halinde değil"
Sayfa 20·Kitabı okudu
Reklam