rushw

rushw
@bethinkiztk
8/10
·384 syf.··
2023 7. kitabı
·
28 saatte okudu
·
Okunma: 27 Mart 2023 06:06
Biraz garip bir kitap oldu benim için. Yani konu akışı güzeldi ama yazım tarzı pek hoşuma gitmedi. Sanki olaylar yeterince aktarılamamış gibi geldi yani hızlı geçiyordu bir nevi. Ama onun dışında hoşuma giden bir kitap oldu. Öncelikle burdan sonra yazacağım yorumları SPOİ içeriyor. Konusu ise, Zirakov krallığının varisi olan Kitana düşman krallık olan Senteria Krallığını yenilgiye uğratmak için annesinin emriyle saraya casus olarak giriyor. Senteria Kral'ı olan Kral Estes'in oğullarından en kız düşkünü olan Andre'nin kalbini çalarak iç huzur çıkartması ve orada olan gizli bilgileri annesi İrina'ya aktarması gerekiyordu. Ama planları istediği gibi gitmemiş ve aniden Senteria'nın en güçlü varisi olan Vincent ile evlenmek zorunda kalır üstelik buna annesi de onay verir. Ardından annesinin Zirakov varisi olarak kardeşini veliaht seçtiğini öğrenir ve bu yüzden kendi krallığıdan vazgeçerek artık kardeşleri yüzünden en güçlü varis olamayan Vincent'in kral olması için yardım etmeye başlar ve bu sırada birbirlerine aşık olurlar. Ama hesaba kaymadığı şey ise Vincent'e aşık olmadan ve ona yardım etmeden önce Andreyle yaşadığı birlikteliğini Vincent'in öğrenmesi olur. İlk başlar da okurken Kitana karakteri çok hoşuma gidiyordu. Yani gerçekten baya dişli, hırçın bir karakterdi ama sonlara doğru bu özelliğini kaybetti gibi geldi yani gerçekten eski Kitanay'ı göremedim. Onun dışında arada adı geçen Victoria karakterine aşırı derece de sinir oldum. Tek o değil, Cassandra ve Rena'da beni ayrı ayrı gıcık etti. Ve sanırsam en çok hoşuma giden Vincent'di. Sadece son kısımda Kitana'yı saraydan yollamasına çok üzülmüştüm bir kere bile dinlemedi kızcağızı. Bence gayet hoş bir kitaptı.
Kaybolmuş Ruhlar Sarayı 1Dilara Keskin · Ephesus Yayınları · 20223,074 okunma
Reklam

rushw

, bir kitap okudu
8/10
·384 syf.··
28 saatte okudu
·
Okunma: 27 Mart 2023 06:06
·
2023 7. kitabı
Dilara Keskin
8.3/10 · 3.074 okunma

rushw

, 2023 okuma hedefini güncelledi.
2023 OKUMA HEDEFİ
11/50 kitap - %22 tamamlandı
11 kitap okudu
50 kitap
4.456 sayfa
10 inceleme
6 alıntı
Daha yeni yeni kazandığım okuma alışkanlığıma deprem yüzünden ara vermek, bütün okuma şevkimi sildi süpürdü. Kendimi tekrar okumaya alıştırmaya çalışıyorum...
10/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2023 6. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 02 Şubat 2023 18:43
Bu kitabı okumak için zaten çok heyecanlıydım. Beklentim aşırı yüksekti ve bir noktada bunun yüzünden kitabı beğenmeme korkusu vardı. Fakat gerçekten tüm beklentilerime değdi. Konusu ise, Olive bir doktora öğrencisi. Eski sevgilisi Jeremy, en yakın arkadaşı Anh'dan hoşlanıyor ve Anh sırf Olive'in eski sevgilisi olduğu için ve onun üzüleceğini düşündüğü için Jeremy'le sevgili olmuyor. Olive'de Jeremy'den hala hoşlanmadığını göstermek için Anh'a sevgilim var yalanı uyduruyor ve kanıtlamak içinde Anh'ın gözü önünde hiç tanımadığı birisini-ki bu kişi de okuduğu bölümün en ketum ve sinirli profesörü Adam-öpüyor. Olaylar bu şekilde başlıyor ve sonra sahte sevgili rolü yapıyorlar. Kendi yorumumu yapmak gerekirse(SPOİLER İÇERİYOR!) Öncelikle favori karakterim kesinlikle Adam. Her ne kadar sinirli birisi olsa da Olive'e bu yönünü hiç göstermemesi ve daha nazik davranması beni benden aldı diyebilirim. Anh'ın aralarında ki şeyi bilmeden sürekli onları birbiyle yakınlaştırması en eğlenceli kısımları bence ve ayrıca başından beri negatif enerji aldığım ve gerçekten de kötü karakter çıkan Tom sanırım en sinirlendiğim karakterdi. Tüm bu şeyler dışında küçüklükten beri Adam'ı bir şekilde sürekli sabote etmesi ve küçük düşürmesi en sinir olduğum sahneydi. Tom'un yaptıklarından sonra hala daha Olive'in tüm olanları Adam'a anlatmaması yüzünden kriz geçiriyordum neredeyse. Tabi oda kendince Adam'ı düşünüyordu ama yinede başta anlatsa çok daha güzel olurdu. Tabi sonra restoranda anlatması ve Adam'ın hiç düşünmeden Tom'un üstüne yürümesi en havalısıydı kesinlikle.(SPOİLER BİTTİ) Sonu mutlu bitiyor ve tek kitap ama devamı olmasını çok isterdim. Ayrıca şunu da belirtmeliyim ki kitap +18 sahneler barındırıyor. Yinede kesinlikle okuyacaklara öneriyorum.
Aşk HipoteziAli Hazelwood · Nemesis Kitap · 20224,952 okunma
Reklam