Konusu vs bence güzeldi fakat biraz sıkıcı buldum gibi. Yani aralarinda geçen aşk vs çok güzel anlatılmış ama asıl karakterin sıkıntılarına çok fazla değindiğini düşünüyorum ve sürekli aynı şeyleri söylüyormuş gibi geldi. Ama yinede güzeldi. Günümüzde artık toplumun bir parçası olan bazı psikolojik hastalıklara iyi değindiğini düşünüyorum. (SPOİ SAYILABİLİR!) Benim gibi sonunun nasıl bittiğini ve tamamlanıp tamamlanmadığını merak ediyorsanız söyleyeyim: tek kitap ve sonu mutlu bitiyor:)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Genelde tamamlanmış her türlü kitabı okurum ama bu kitabın yeri gerçekten çok ayrıydı. Çok akıcı ve hayran bırakan bir konusu vardı bana göre ve herkese okumasını tavsiye ediyorum. İçinde +18 kısımlarının olduğunu da söylemeliyim. (SPOİ SAYILABİLİR!) Benim gibi sonunun nasıl olduğunu ve tamamlanıp tamamlanmadığını merak ediyorsanız söyleyeyim: tek kitap ve sonu mutlu bitiyor
Yüz KarasıBrittainy C. Cherry · Martı Yayınları · 20243,340 okunma