Betül

Betül
@bettykittyy
Mutlu Pazarlar ☘️
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çay veren insan kötü olur mu hiç? Günaydın ☘️
Günaydın☘️
verdiğin bütün acılara dayanıyorsam seni özlediğim içindir beklemenin korkunç zehri öldürmüyorsa beni yaşıyorsam içimde umut varsa yine seni özlediğim içindir. İyi geceler ☘️
Eriyor içim, yanıyor giderek.. iyi akşamlar ☘️