çeyrek asır olduğuma ve kendimi çiçekle mutlu edebildiğime göre görev tamamlanmış demektir. bugün yine bir kez daha anladım ki bir sürü canım varmış hep bu güzel duyguları bana hissettiren. üzülmeme engel olan. iyi ki var olma sebeplerim.. bir insan desteğe her zaman ihtiyaç duyar ve hiçbir zaman tek başına yeteri kadar tam olamaz. o yüzden benim mutluluğum onlar ile daim olacak ve bir de bundan sonra olacaklar ile, buna inanıyorum. bazı şeylere olan inancımı kaybettiğim yerden bulacağım. neyse o zaman iyi ki doğmuşum! ✨🪽