En önemli verme edimi maddi şeyler değil,aksine insana özgü dünyadan birşeyler vermektir. Bir kişi bir başkasına ne verebilir ? Sahip olduğu en değerli şeyden,yaşamından,kendinden bir şeyler.Bu,tabiki insanın yaşamanı bir başkasına adaması anlamına gelmez;içinde yaşattıklarıdır vereceği şeyler; şevinçlerini,ilgisini,anlayışını,bilgisini,nüktesini verebilir;içinde yaşayan şeylerin her türlü belirtisidir verecekleri.Böylece yaşamından bir şeyler verdikçe karşısındakini zenginleştirir,kendi içindeki yaşama sevincini çoşturarak onunkini de çoşturur.