Betül Oral

Betül Oral
@betus73
Bir başlangıç yapayım diyorum. Hani derler ya "hayatıma temiz bi sayfa açacağım". Hıh işte ben de diyorum. Bazen öyle bir güç, güven, azim, mutluluk, huzur geliyor ki içim kıpır kıpır oluyor. Zorlasam bu enerjiyle çok güzel şeyler yapabilirim. Birçok zor durumda olan insana, çocuğa, yaşlıya, kendime yardım edebilirim.Ama çok değil biraz sonra içim öyle bir kasvet, hüzün, ümitsizlik ve daha pek çok karanlık duygu ile öyle bir kaplanıyor ki dünya başıma yıkılıyor. Sanki az önceki ben, ben değilmişim, o güzel enerjiyle dolmamış, o güzel hayalleri kurmamışım. Sanki o anı yaşamamışım gibi.Anlayacağınız bu gel-git'lerle başım dertte. Ben nasıl mutlu olacağım içim bu kadar karanlıkken? Bir öyleyim bir böyle!?
Betül Oral
Sağolun :)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir başlangıç yapayım diyorum. Hani derler ya "hayatıma temiz bi sayfa açacağım". Hıh işte ben de diyorum. Bazen öyle bir güç, güven, azim, mutluluk, huzur geliyor ki içim kıpır kıpır oluyor. Zorlasam bu enerjiyle çok güzel şeyler yapabilirim. Birçok zor durumda olan insana, çocuğa, yaşlıya, kendime yardım edebilirim.Ama çok değil biraz sonra içim öyle bir kasvet, hüzün, ümitsizlik ve daha pek çok karanlık duygu ile öyle bir kaplanıyor ki dünya başıma yıkılıyor. Sanki az önceki ben, ben değilmişim, o güzel enerjiyle dolmamış, o güzel hayalleri kurmamışım. Sanki o anı yaşamamışım gibi.Anlayacağınız bu gel-git'lerle başım dertte. Ben nasıl mutlu olacağım içim bu kadar karanlıkken? Bir öyleyim bir böyle!?
Betül Oral
Sanırım haklısınız bir yerde.Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Kesinlikle dikkate alacağım
"Kahve kokusunu, kitap kokusunu, yağmurdan sonraki toprak kokusunu, deniz kokusunu parfüm yapsınlar." -Icarus
Betül Oral
Keşke yapsalar ne güzel olur:)
Hayat ne kadar tuhaf,şaşırtıcı ya da hayat değil benim.Hayat dediğimiz şey biz değil miyiz zaten? Biz şekillendiriyoruz, biz yapıyoruz, bizim hayatımız yani "biz" oluyor.Tabii bizim dışımızda gelişen durumlar da oluyor elbette.Bir bakıyorum çok mutluyum bir bakıyorum dünya başıma yıkılmışçasına mutsuzum.Niye bir süreklilik yok niye herkes mutlu değil? Niye mutsuz insanlar için bir şey yapamıyorum, yapamıyoruz?İşte, işte burada tıkanıyorum.Çaresizliği iliklerime kadar hissediyorum sanki.Ve sadece bekliyorum. Çevremdeki mutsuz insanlara yardım edemeden, aslında kendime yardım edemeden kalakalıyorum öylece...
Betül Oral
Sen bir harikasinn umarım her zaman görüşmeye, konuşmaya devam ederiz. Seni gerçekten çook seviyorum moral kaynağımm:))