İnsanoğlu nasıl seveceğini öğrendiğinde dünya gerçek bir dünya olacak;o zamana kadar biz aşkın ne olduğunu bildiğimizi sanarak yaşayacağız,ama her zaman bunu olduğu gibi söyleyebilme cesaretinden yoksun kalacağız.
"Son zamanlarda bir şey öğrendim:İyi şeyler olduğunda bizimle birlikte olanlar gerçek dostlarımız.Bizimle birlikte seviniyor ve kazandığımız zaferlerle mutlu oluyorlar.Yanlış dostlar sadece zor zamanlarda üzgün,destekleyici yüzleriyle ortaya çıkıyorlar, aslında bizim acılarımız onların mutsuz yaşamlarında bir anlamda teselli görevi görüyor."