"Çevrende kimse yokken yalnızsındır."demişti."Yaşamın ıssızlığında kimsesiz kalmaksa, bambaşka bir duygu.Yapayalnızlık budur işte!O zaman sığınacak bir yer ararsın kendine..."
Umutsuzlukların tek kişilik olduğu yerler de vardır Eylül diyor Dünya."Dertlerimin farklı boyutlarını yaşarken, yalnız kalmayı yeğlemem ters gelmesin sana."