Evet.An itibariyle son kitabı da okumuş bulunuyorum.Çok ama çok beğendim.İlk iki kitabın hareket ve stresine alışınca bu kitap biraz durağan gibi gelebilir.Ama bu yapılacak büyük işlere bir hazırlık aşaması.
Katniss,Peeta,Gale ,Snow,Coin ve diğerleri.Aslında her karakterden bir ders çıkartıyor insan.Bazen ben de onun gibi yapardım,derken;yeri geliyor ne gerek vardı diyor.İnsanı duygudan duyguya hâlden hâle dönüştürüyor.
Özellikle bu kitabı bitirince şunu soruyor insan:"Bir problemi çözerken her şey mübah mı?" ,"Neden başa geçince gelen gideni aratıyor?","Hep yalan olmak zorunda mı?"...
Kısacası hayatın kendi zor aslında.Bunu okurken daha iyi anladım.
İyi ki bu seriyle tanıştım.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim bahardaki karahindibaya ihtiyacım vardı.Yıkım yerine yeniden doğuşu müjdeleyen parlak sarıya.Kayıplarımız ne kadar kötü olursa olsun, hayatın devam edebildiği vaadine.Her şeyin yeniden iyi olabileceğini bilmeye.