📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Neden ağlıyorsunuz ? "
" Çünkü delirdim " dedi , " çünkü onulmaz yaralarım var.Çünkü soluk almaya zorlanmaya başladım. Çünkü ellerim titriyor. Çünkü kaybettiklerim beni var eden şeylerdi. "
" Anlamıyorum."
" Biliyorum. "
" Peki burada ne işin var ? "
" Gidecek bir yerim yok , " dedi " Kendi evimde ölmek istemiyorum. "
" Ölecek misin "
" Evet , öleceğim. "
Söyle, nasıl aşarım pişmanlık dağlarını
Yeniden bir Nil olup taşar mıyım çöllere
Kim giydirir başıma tacını nihayetin
Kim takar bileğime hürriyet künyesini
Karada balık gibi nasıl yaşarım, söyle.