" Neden ağlıyorsunuz ? "
" Çünkü delirdim " dedi , " çünkü onulmaz yaralarım var.Çünkü soluk almaya zorlanmaya başladım. Çünkü ellerim titriyor. Çünkü kaybettiklerim beni var eden şeylerdi. "
" Anlamıyorum."
" Biliyorum. "
" Peki burada ne işin var ? "
" Gidecek bir yerim yok , " dedi " Kendi evimde ölmek istemiyorum. "
" Ölecek misin "
" Evet , öleceğim. "
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Söyle, nasıl aşarım pişmanlık dağlarını
Yeniden bir Nil olup taşar mıyım çöllere
Kim giydirir başıma tacını nihayetin
Kim takar bileğime hürriyet künyesini
Karada balık gibi nasıl yaşarım, söyle.
Adını söylemek istemiyorum
Her hecesi amansız bir kor dudaklarımda
Her harfine yıllardır şimşeklerle yarıştım
Zindanlara karıştım, ölümlerle tanıştım
Adını söylemek istemiyorum
Rüveyda dediğim zaman
Anla ki, senin için yürüyor kelimeler
Çığlığımın atardamarlarından