mustafa beyoglu

mustafa beyoglu
@beyoglu07
HAYATI YARİM KALMIŞ BIR OKUR
Birini sevdiğin zaman, gercekten sevdiğin zaman, onu için hersey yapmak istersin bu onu bırakmak bile!...
Alıntı
Reklam
insan olduğu gibi sevmeli zaten olduğu gibi sevdiği icin adi aşk oluyor
Alıntı
hicbir ask yarim kalmamali buyuk kavgalara,gitmelere,küskünlüklere ragmen bu gitmeler, bu küskünlükler,bu kavgalar olmasa adı ask olur mu siz tanimadiginiz sevmediginiz birine küs kalabilir misiniz AŞK boyle guzel bir duygu
1000Kitap