Beyza

"..İnsan sevmezse eve gelir. Gider aktarlara bakar. Yarasına biraz uzaklık basar. Küçük dükkanlarda uzun konuşur. Bin çeşit önlem geliştirir. Gökyüzü çoktan inmiştir yere. Zamansızdır. Seslerden üşür..İnsan sevmezse mezarını küçük düşürür.." /Şükrü Erbaş
Reklam
Şeytan uyuyakaldı bir gün . Rüzgar sert esti. Üç tüy düştü şeytandan. Biri paraya yapıştı ,öteki mevkiye , diğeri ise ihtirasa. O günden sonra şeytan hiçbir iş yapmadı. DOSTOYEVSKİ
Bize ağır gelen kendimizdir. Cahit Zarifoğlu
“Onun yerinde olsaydım böyle yapmazdım” demek , “ Ben 2 olsaydım 3 ile toplandığımda 5 etmezdim”demek gibidir. İhsan Oktay ANAR
Kaç acı birden imtihan etti beni... Bir tek gece vardır insanın hayatında... Ömür boyu sürer nöbeti ... Bu da öyleydi... İyi ol... Sağ ol ... Uzak ol... Ama bir daha görme beni... MURATHAN MUNGAN
Reklam