Beyza

“Onun yerinde olsaydım böyle yapmazdım” demek , “ Ben 2 olsaydım 3 ile toplandığımda 5 etmezdim”demek gibidir. İhsan Oktay ANAR
Reklam
Kaç acı birden imtihan etti beni... Bir tek gece vardır insanın hayatında... Ömür boyu sürer nöbeti ... Bu da öyleydi... İyi ol... Sağ ol ... Uzak ol... Ama bir daha görme beni... MURATHAN MUNGAN
Kızlarını okutmayan millet oğullarını manevi öksüzlüğe mahkûm etmiş demektir.
Başka ellerin kendine hazırladığı kaderden insan bizzat kendi mesuldür .
İki kent arasındayım; biri bilmiyor beni ,öteki artık tanımıyor ..