Bir saniye bakarmısınız . Aşağıdaki yazı ne kadarda anlamlı değilmi?
Bir insanı ne kadar tanıyabiliriz belki de çok az ......o zaman şöyle demeliyiz .Seni az tanıyorum : sende fark ettin mi? AZ dediğin küçük bir kelime . İki harften oluşuyor A ve Z........sadece iki harf ama aralarında kocaman bir alfabe var.S ana söylemek isteyip söyliyemediğim herşey şu iki harf arasında. Biri başlangıç diğeri son.ama Sanki birbiri için yaratılmış. Yan yana gelipte okunmak için .Aralarındaki her harfi aşıpta birbirine kavuşmuş gibiler.senin ve benim gibi..........
Ne kadar haklı bir kişiye söylemek istediklerimiz sadece iki harf arasında.😀
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sağda solda ben sevdiğimi gülmekten ağlatırım diyomuşsun sen bana 50 kuruşluk çikolatanın verdiği mutluluğu bile vermiyorsun sen halâ neyin havasındasın .......😎😎😎