-İnsanlar nerede diye sormuş nihayet küçük prens.
Çölde insan kendini biraz yalnız hissediyor...
-İnsanların arasında da yalnız hissedilir, demiş yılan.
Ve çiçeği son bir defa suladıktan sonra üzerine fanusunu kapatırken birden ağlayacak gibi olmuş.
-Elveda, demiş çiçeğe.
Ama çiçek cevap vermemiş.
-Elveda, demiş tekrar...