...
Merhaba bakın bir ağaç
Yıldızlar bir yanıyor bir sönüyor elbette ki bu doğru
Yokuşlar az evvelden uzun yokuşlar uzamakta
Rüzgar rüzgara karşı rüzgar doğudan esmekte
Bir kız çok üşüyor anlıyorum
Ama esmek değildir aslolan
Marifet
O kıza
O hırkayı giydirmekte
...
Sakın ama sakın;
Aşık olmayalım demiştim
Aşık olursak,
Mutsuzluk tutup bizi bir yerimizden öyle bir savuracak ki,
Kolumuzdan kanadımızdan olacağız demiştim
Her gün dalgalar yutacak gemilerimizi
Kaptanlar bizi terk edecek, biz batacağız demiştim
Sana, aşık olmayalım demiştim!
Ama aşık olduk ya yine seninle biz
Olmayaydık iyiydi...
Bono ile ne zaman, nasıl kesişti yolum hiç hatırlamıyorum ama yakın dönem şairlerinden favorim oldu bir anda. Müziğine hiç girmiyorum bile çünkü dinlemeyi bırakamıyorum asla. Kırık kalplerin ilacı, isyanların sesi kendisi.