Bu hikayeyi biliyorum, diye düşünüyorum. Uzun süre önce, Akhilleus gölgelerin içinden bana sırıtırken Peleus’tan dinlemiştim. O zaman ne ellerinde kan ne de başının üstünde bir ölüm hükmü vardı. Başka bir hayattı o.
Keşke daha en başında yüreğimi bana hiç geri vermeseydi. Görülerimde acı çektiğini gördüğüm gibi acı çekmeyi hak ediyor. Bana yaptıklarından sonra her zerresini hak ediyor.
… İşkencen sırasında yanında olmamamın bir nedeni var. Ve bu neden de sensin.