Başımıza ne geldiyse boş vermişlikten, önemsememekten, küçümsemekten, ilerleme isteksizliğinden, gericilikten ya da ilerlerken geçmişi yok saymaktan gelmedi mi?
Artık ne yırtılmış bir resim
Ne kırılmış bir çerçeve
Çekip giden bir yolcuyu
Bir daha döndüremez geriye
Her şiir bir dünyadır çünkü
Kaybolursun kaybettikçe
Ağlayamazsın
Biz ki birlikte çıkmıştık yola
El ele
Kol kola
Ve çocukca
Daha ilk sabaha varmadan
Bıraktın beni
Dalıp gittin karanlıklara
Nasıl uyandırsam
Uyanamazsın