“Küstürdün, canımdan bezdim
İnsafa gel, yeter
Ya beni de al oralara
Ya da kalbimi bana geri ver
Bu kaçıncı güzüm yazına küsen
Yıllar oldu, özledim
Bu kaçıncı unutup giden
Yine ben mi?
Yine mi ben?
Yine mi oyuna gelen..”😭😭😭
Yıllar oldu gözlerinde görmedim bakış.
Aynı göğün altında neydi bu sürgün.
Bir bilsen yokluğunu, nasıl bir yakış.
Bir bilsen çektiğimi her saat her gün.
Belki de sevmedin benim gibi sen.
Benim gibi sevmeyi keşke bir bilsen.
O vakit anlardın düştüğüm halden.
Yaşlarımda görürdün hasreti, silsen.
Sigara dumanına resimler çizdim.
Taşıdığım canımdan inan ki bezdim.
Seni böyle kim sevdi, kim düştü derde?
Vicdansız tavrına kızdıkça kızdım.
Ahmet