“Küstürdün, canımdan bezdim İnsafa gel, yeter Ya beni de al oralara Ya da kalbimi bana geri ver Bu kaçıncı güzüm yazına küsen Yıllar oldu, özledim Bu kaçıncı unutup giden Yine ben mi? Yine mi ben? Yine mi oyuna gelen..”😭😭😭
Müzik
4 No'lu Şiir
Yıllar oldu gözlerinde görmedim bakış. Aynı göğün altında neydi bu sürgün. Bir bilsen yokluğunu, nasıl bir yakış. Bir bilsen çektiğimi her saat her gün. Belki de sevmedin benim gibi sen. Benim gibi sevmeyi keşke bir bilsen. O vakit anlardın düştüğüm halden. Yaşlarımda görürdün hasreti, silsen. Sigara dumanına resimler çizdim. Taşıdığım canımdan inan ki bezdim. Seni böyle kim sevdi, kim düştü derde? Vicdansız tavrına kızdıkça kızdım. Ahmet
1000Kitap
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
istanbuldan evden bezdim
Diyar diyar gezdim geldim Safiyeti sezdim geldim Kendi ateşine yanan pervaneydim Yalanımdan bezdim geldim...
1000Kitap
Yaşamaktan bezdim ve ölmekten de korkuyorum.. - Horace McCoy, Atları da Vururlar