Ezgi

Ezgi
@bezgin_
°Kun fe yekun°
“Herkes fazlasıyla sevmiş, ben eksikleriyle de sevdim oysa...” diyen Özdemir Asaf, seni o kadar iyi anlıyorum ki...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Daha önce seni çok üzdüler biliyorum. Çok yorgun ve kırgın olduğunu da biliyorum. Gitmez sandıklarının senden gittiğini, sevginin harcandığını, emeklerinin çöpe gittiğini biliyorum. Farklı sandığın ve güvendiğin insanların hiç kimseden bir farkı olmadığını, güvendiğine güveneceğine pişman edildiğini biliyorum. Kırgınlığını ifade edecek bir cümle dahi bulamadığın günlerin olduğunu da biliyorum.

Ezgi

, 1000Kitap'a katıldı.