Çocuk bazen azarlanır, kırılır, incinir...
Ama ağlamaz.
İtiraz etmez.
Sessizce "iyiymiş" gibi davranır.
Çünkü öğrenir:
Sevilmek için susması,
Bağını kaybetmemek için hissetmemesi,
Kabul görmek için kendinden vazgeçmesi gerektiğini.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Beklediğim her saniye anlam bulsa, senin gelişinle başlasa her şey. Dünya dursa o an, sadece kalbimin sesi kalsa. Çünkü sen geldin ya... İşte o an her şey tamam."
" Senden uzağa mı, sana doğru mu gidiyorum
Bilemem...
Bir telaş alır beni,korkarım
Yaklaşmaya çalıştıkça mesafeler uzar diye
Karanlıklar düşlerimi bozar diye, korkarım
Söyleyemem...
Bir ışık görünür çok uzaklarda
Dağ başında bir evin penceresi mi
Hasta mı var evde
Sevinçten uykuları kaçmış biri mi
Neden yanar o ışık
Güneşi mi bekler seni mi"