Büş

Büş
Okumak iptiladır, müptelalara selam olsun :) İyi ki kitaplar var! instagram.com/busraninkitaplarii
İnsanın kavrayabileceğinden daha çok şey bilmesinin bir mutsuzluk olduğunu düşündüm. Bu bazen olgunluktur, ama olgunluk değilse, o zaman çöküştür.
Sayfa 68·Kitabı okudu
Reklam
Belki de insanların birbirlerine duygularını salt anlatmaları olanaksız. Ben çok açık konuşmaya çalışıyorum. Sonsuz bir bağımsızlık, sonsuz bir özgürlük duyduğum için. Bu duygularım, zamanları da, ülkeleri de, kentleri de aşıyor.
Sayfa 57·Kitabı okudu
İhtilaller içimde oluyor.
Sayfa 28·Kitabı okudu
Duyabildiklerini hemen sonra unutuyor. Ne büyük mutluluk.
Sayfa 22·Kitabı okudu
Çevremde, çocukluğumun geçtiği kentlerde, insanlarda bir tatsızlık, bir anlamsızlık var.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Reklam