Sâye

Sâye
@bi_Saye
‘Bizi doğru yola ilet..’ ོ
“İyi ki böyle olmuş, diyebileceğiniz bir sebep vardır. İlahi mimar bildiğini yapar, yaptığı da en güzeldir. O’na bırakmak en iyisi. “
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Vakti gelince gölgelerin gerçeklikler olduğunu idrak edeceksin
Mahlûk bana, “Tekmil mevcudat hayal içinde hayaldir” dedi.
“İyileşmek her şeyin yoluna girmesi değil, o şeylerin artık seni altüst etmemesidir.“
رَبَّنَا وَاجْعَلْنَا مُسْلِمَيْنِ لَكَ.. Ey Rabb'imiz! Bizi, Sana teslim olanlardan kıl../ Bakara s/128