Sâye

Sâye
@bi_Saye
‘Bizi doğru yola ilet..’ ོ
“hissediyorum.. ama anlatamıyorum”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
o gün o rüyada Sen’i görünce sızımın dindiğini hatırladım..
Sonunda susmak var her şarkının
Alkışlanmadan da ayağa kalkabilir insan. Pencereden son kez dışarıya bakabilir. Gökyüzünün yıldızlı bir parçasını buluşturabilir soluk gözleriyle. Hiç kimsenin görmemesine rağmen gülümseyebilir. Bir zafer tacından daha parıltılı olabilir pekâlâ bu gülümseme.