hakan yılmaz

hakan yılmaz
@bican
UZMAN
ÜNİVERSİTE
ANKARA
ERZURUM, 1 Ocak
5 okur puanı
Kasım 2016 tarihinde katıldı
Adam gibi adamları sevin diyorum. Bir adamın önce sesinde huzur, bakışlarında sıcaklık ve ellerinde şefkati arayın. Mükemmel olsun demiyorum, ama sevgiden önce onda mutlaka biraz da saygı arayın. Yanınıza yakıştığı kadar yakışsın yarınlarınıza. Gözlerinde güven, sözlerinde samimiyet ve yüreğinde sevgiyi fazlasıyla hissedeceğiniz adamlardan bahsediyorum. Yani kişiliğinde de şüphe götürmez bir güven arayın diyorum. Her türlü zorluk karşısında yılmayan, yıkılmayan, inandıklarından ve sevdiklerinden ayrılmayan adamlar hala yaşıyor bu topraklarda. Ne istediğini bilecek kadar, hiç de istemediği acılar ve anılar yaşayan kadınlara sesleniyorum. Bir gülü koklarken bile, gül incinmesin diye incelik gösteren yürekli adamları da artık görün diyorum. Çünkü bir adama yakışan ve adamlığa yakışan en güzel huydur merhamet. Çünkü o adamlar; yarım bırakmayı, yaralı bırakmayı, ağlatmayı ve aldatmayı sevmezler. Kaybetmemek için sevdiklerini, yanlış olana yüzlerini dönmezler. Korkmazlar sevdikleri uğruna değişmekten. Yani sizi kaybetmekten korktuğu kadar korkarlar sizi incitmekten. Ve gücünü sadece sizi korumak için kullanan bir adam arayın diyorum. O'na uzaktan her baktığınızda, yaralarınızı değil, yüreğinizde sevildiğinizi hissedin. Ve üstünüzden yıllar geçse bile, "iyi ki seni seçmişim, iyi ki seni sevmişim be adam" deyin.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendimi gerçekten sevmeye başladığımda, Anladım ki, Duygusal acılar ve keder, bir uyarıydı bana, Kendi gerçeğime karşı yaşadığımı anımsatan. Biliyorum, bugün buna “özgün olmak” diyorlar. Kendimi gerçekten sevmeye başladığımda, Zamanı gelmediğini, Ve o kişinin hazır olmadığını bildiğin halde onu, İsteğimizi yapmaya zorlamanın, O insan kendim de olsam, Ne kadar utanç verici olduğu anladım. Bugün buna, “kendine saygı duymak” dendiğini biliyorum. Kendimi gerçekten sevmeye başladığımda, Başkalarının hayatına özenmekten vazgeçtim, Ve önüme çıkan zorlukların, Olgunlaşmam için aşmam gereken engeller olduğunu fark edebildim. Günümüzde buna, “bilgelik” dendiğini biliyorum. Kendimi gerçekten sevmeye başladığımda, Her zaman, her fırsatta, Doğru zamanda, doğru yerde bulunduğumu anladım. O andan itibaren de huzura erdim. Bugün buna, “varoluşa saygı” dendiğini biliyorum. Kendimi gerçekten sevmeye başladığımda, Kendime ayırmam gereken zamanı başka şeylere harcamaktan, Geleceğe ilişkin büyük projeler yapmaktan vazgeçtim. Bugün artık yalnızca bana keyif ve mutluluk veren, Sevdiğim ve hoşuma giden işleri, Kendime özgü yol, yordam ve tempoyla yapıyorum. Günümüzde buna, “kendine karşı dürüstlük” dendiğini biliyorum. Kendimi gerçekten sevmeye başladığımda,
Sağlık
KOCA YÜREKLİ KADINLAR vardır Yüreğinde gizli bir cennet taşıyan.. O cennete sadece cennetine dahil etmek istediklerini sokan.. Etrafındaki gözleri görmezden gelip kendi, YÜREK cennetlerinde büyüyen.. Kendi yalnızlıklarında bile mutlu olabilen.. Kocaman *Gülüşleri*vardır onların onlara has onlara özgü.. Samimi Sıcak ve Yüreğe değen.. Ve onlar öyle kolay kolay ağlamazlar. Bazen gülerken ince ince dökülür sessizce gözlerinden yaşlar anlatırken hikayelerini.. Anlayamazsınız bile o saklı Gözyaşlarını Siler kendi o gözyaşlarını hiç bir şey olmamış gibi izin vermezler gözyaşlarını silmenize.. _Çünkü onlar Yüreğinde küçük bir çocuk, saklayan büyümüş Kadınlardır .Şikayet etmezler güler geçerler ne yaşasalar yaşasınlar, sanılır ki dertleri yok hep Mutluluk vurmuş Hayatlarına..*Deliliğe vururlar yaşanmışlıkları hayatı _ onları anlamak için derin bir RUHU kocaman Yüreği olmalı insanın.Oyun bilmeyen dümdüz ve bir o kadarda . *Keskindir Sözleri.*Yalındır Gülüşleri Aşkları... Öyle dolu, dolu Severler işte. Kaç promil mertlik barındırır Yürekleri Deli Kadınlardır onlar. İyi olacak kadar Deli Hayata kız gibi vuruyorsun diyecek kadar da Delikanlı .Ama ne yazıkki kaderleri hep onları anlamayanlarla kesiştiklerinden .. Üzgün Kadınlardır ne kadar Mutlu Hayat Dolu olsalarda..
Masaya Neler Koysam Acaba Rüzgarı koydum, mavi rengi koydum, azıcık yağmur damlası koydum… Dere kenarında oturmayı, çayırlara yatmayı, ağaçlara sarılmayı koydum… Bütün kapıları açan bir anahtar koydum, Açık çayımı koydum, Neşeyi, paylaşımı, dostluğu koydum… Empati , hoşgörü, sevgi, İyi niyet, ve anlayışı koydum, Izgara mısır , dondurma, çikolata koydum… Kirazı, eriği, şeftaliyi koydum Pamuk şekeri koydum, sayılardan sekizi, yemeklerden patlıcanı koydum… Klasik müziği koydum, Ressamları, yazarları, bestecileri koydum, Doya doya tüm dünyayı gezmeyi koydum, Yürüyüşü, basketbolu koydum, Sabaha kadar süren sohbetleri, ateş başında oturmayı koydum Samanyolunu seyretmeyi koydum, Mavi tükenmez kalemimi koydum… Heyecan , adrenalin ve yaşama sevinci koydum Piyano çalmayı, yazı yazmayı, dans etmeyi koydum Bağıra bağıra şarkı söylemeyi, konserlerde zıplamayı, müziği sonuna kadar açmayı koydum Ayvozovskiyi ve dalgalarını koydum, Masa da masaymış ha… Bana mısın demedi:))) Anette İnselberg
Bir gün olur senin de düşerse elinden nar Aşk bir gün seni de alır bir yerden bir yere koyar Ne zaman ki kaplar gönül mülkünü kar Çağır o zaman, anlatırım sana, Bir ömür nasıl döne döne geçer turnalar. Ba, Birhan Keskin