Bieyss

Bieyss
@bieyss
hiç.
Nasıl hissettiğimin bir önemi yok devam etmek zorundayım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
unutuluşu tadıyorum. İki kent arasındayım, biri beni bilmiyor, öteki de artık tanımıyor
Alıntı
"Ben" deyince bir boşluk duygusuna kapılıyorum.
" Artık sabahı da kaplıyor acı. "