Bieyss

Bieyss
@bieyss
hiç.
Ben bu mutluluğu hakketmiyorum! Farkındayım,bunu hissediyorum.Peki neden ben? Ne yaptım da bu mutluluk bana nasip oldu? Söyle bana! Etrafına bir baksana,onca insan,onca gözyaşı,onca acı,bir soluk bile almadan koşuşturmayla geçip giden onca yaşam!Oysa ben! Böyle bir kadının aşkına layık olmuşumm...
1000Kitap
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Peki ama; geçen yıllar, ömrün en iyi yılları ne olacak? Yaşadın mı yoksa yalnızca yaşadığını mı sandın.? "
İnsanlardan kaçıyor, yalnız kalmayı tercih ediyordum.
Sayfa 238·Kitabı okudu
Edebiyat