Ben bu mutluluğu hakketmiyorum! Farkındayım,bunu hissediyorum.Peki neden ben?
Ne yaptım da bu mutluluk bana
nasip oldu? Söyle bana! Etrafına bir baksana,onca insan,onca gözyaşı,onca acı,bir soluk bile almadan koşuşturmayla geçip giden onca yaşam!Oysa ben! Böyle bir kadının aşkına layık olmuşumm...