Bieyss

Bieyss
@bieyss
hiç.
Yarım kalıyorsa bir şeyler, her zaman sonsuz olur ;)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yarayı açık bırakırsın, acır. Kapatırsın izi kalır. İp geçmez, iğne dikmez. Bazı insanlar seni bazı anılarla yaşamak zorunda bırakır.
Yarım kalmış bir cümleyim.
O dip sandığımız yer belki de bir yerlerin çatısıdır.
Bir süre sonra kırılmamak için kırmaya başlıyorsun. Bunun adı "hissizlik".
Alıntı