Kafamın içi masmavi bir gök, uçmaya hazırlanıyorum. Bir gün şeklini şemailini unutsam da hayatımın bir döneminde seni çok sevdiğimi hiç unutmayacağımı biliyorum.
Çok beğendim okurken elimden bırakamadım resmen. Ters köşe yapması, sıkmaması, akışını sevdim.Hap gibi bir kitap. Umarım diğer kitaplarıda bu kadar güzeldir. Herkese keyifli okumalar diliyorum.